21 Haziran 2011 Salı

TAVUK BUT FIRINDA


Resim2 015


Malzemeler;

  • 4 adet kalçalı but
  • 1 adet limon(sıkılmış)
  • 1 çorba kaşığı salça
  • 1 çorba kaşığı sıvıyağ
  • 1 çay kaşığı karabiber
  • 1 tatlı kaşığı kırmızıbiber
  • 1 tatlı kaşığı tuz

Yapılışı;
  • Butları birkaç yerinden bıçakla delin.
  • Bir kasede limon suyunu,sıvıyağı,kırmızıbiber,karabiber,tuz ve salçayı iyice ez.
  • Üzerine yarım çay bardağı su ilave edip karıştırın.
  • Butların her yerini bu sosa bulayın.(Derisinin altıda dahil).
  • Tepsiye dizin.Kalan sosu sulandırarak tepsiye dökün.
  • Tepsinin içerisindeki su, butların yarısına kadar gelmesi gerekir.250 derecede pişirin.
  • Tepsinin dibinde su az kalınca pişmiş demektir. 
  • Resmi yayınlıyorum.Su miktarını daha iyi görebilirsiniz.Afiyet olsun...

NOT:Suyunu az koyarsanız,hem iyi pişmez,hem kuru olur ,hemde lezzeti eksik olur.
Resim2 008ÖZEL NOT: Diyette olanlar,diyabetliler bu yemeğin yanında esmer bulgur pilavını tercih etsinler.Yakında esmer bulgur pilavının tarifini vereceğim. 

12 yorum on "TAVUK BUT FIRINDA"

Unknown on 21 Haziran, 2011 dedi ki...

Canım Milkshakeyi deneyip beğenmeni
ze çok sevindim.Benim oğullarımda
müptelası:)))Tavuk but harika elle
rine sağlık sevgiler.

Tümay Öztürk on 21 Haziran, 2011 dedi ki...

Öncelikle ziyaretiniz için teşekkür ederim. hayırlı olsun. Yaptıklarınız çok hoş. Hem yemek hel el işi. Süper walla:) Tavuk için ellerinize sağlık. Sevgiler:)

www.tumayinmutfagi.com

Güloanne mutfakta on 21 Haziran, 2011 dedi ki...

Öncelikle aramıza hoş geldiniz Ziyaretiniz içinde çok tşk ederim
Fırında tavuk butların harika görünüyor ellerinize sağlık

aymuca:) on 21 Haziran, 2011 dedi ki...

Tavuğa bayılırım her türlü hiç affetmem:))bu da çok leziz gorunuyor.ellerineze saglik olsun.paylaşımlarınız daim olsun sevgiler..ziyaretiniz beni çok mutlu etti...:))

canimçektipişirdim on 21 Haziran, 2011 dedi ki...

cnm hoş geldin aramıza..ne güzel kızarmıs tavugun çıtır çıtır:)

Unknown on 21 Haziran, 2011 dedi ki...

Off nar gibi kızarmış.
Yanındada pilavıyla nefisss
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) on 21 Haziran, 2011 dedi ki...

ellerinize sağlık ne güzelde kızarmış öyle sevgiler:)

Unknown on 22 Haziran, 2011 dedi ki...

oyy oyy nede güzel kızarmış öyle ellerine sağlık
süper görünüyor
sevgiler

Sevil Şahin on 22 Haziran, 2011 dedi ki...

hımm nefis ellerine sağlık afiyet bal olsun

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ on 22 Haziran, 2011 dedi ki...

aman aman nasılda güzel kızarmış yanındada pilav çoook harika bir tabak ellerine sağlık canım
sevgiyle kucaklıyorum:))

Şehnaz on 22 Haziran, 2011 dedi ki...

ben size dün yorum yazdığımı hatırlıyorum ama bugün göremedim...tekrar yazmak istedim..öncelikle aramıza hoşgeldiniz..iyiki gelmişsiniz..şöyle bloğunuzu gezdim..çok ho ve farklı tarifleriniz var..ayrıca blog tasarımıda çok güzel..ellerinize sağlık..sevgiler.

kemalpaşatatlisi on 01 Temmuz, 2011 dedi ki...

Maşaallah arkadaşım,
10 parmağında 10 marifet dedikleri bu olsa gerek.Ne güzel şeyler hazırlamışsın, tebrikler...

Popüler Yayınlar

İzleyiciler

 

mutfak şöleni Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Tadpole's Notez Blogger Styles | Best Credit Cards